اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

 

استقلال و سپاهان را به‌طور خلاصه چطور ارزیابی می‌کنید؟
این یک مسابقه خیلی بزرگ است. قبل از هر چیز باید درباره تفاوت دو تیم حرف بزنیم؛ در حال حاضر امتیازی که استقلال نسبت به سپاهان دارد نیمکت و ذخیره‌های این تیم است. استقلال آن‌قدر بازیکن دارد که دست مربی را برای ایده‌ها و برنامه‌های مختلف باز می‌گذارد اما این ظرفیت‌ها در سپاهان نیست. اما امتیازی که سپاهان دارد در مالکیت و گردش توپ است و در این زمینه بهتر از استقلال است.
به جز برتری نفری، استقلال در چه آیتم دیگری بهتر از سپاهان است؟
محور بازی استقلال تقابل‌های فیزیکی و بازی درگیرانه است. درست است که این نوع بازی استقلال ممکن است علیه زیبایی مسابقه باشد اما در مقابل توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی تیم حریف را هم تخریب می‌کند و یک راه بردن است. سپاهان اگر بخواهد مثل بازی با پرسپولیس باشد که وقتی پرسپولیسی‌ها بازی را فیزیکی کردند سپاهان هم سعی کرد بازی را به سمت درگیری ببرد قطعاً ضرر می‌کند.
تقابل هافبک‌های دو تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
این دو تیم امسال بهترین خط هافبک را در بین تیم‌ها دارند و تفرات آن‌ها قطعاً بهترین‌های ایران هستند. اما در این جمع یقیناً محرم نویدکیا بهترین طراح حال حاضر فوتبال ایران است و به بهترین نحو ممکن تیم را رهبری می‌کند. او کنترل بازی را همیشه در دست دارد و هر وقت بخواهد بازی را سرعت می‌دهد و هر وقت بخواهد آرام می‌کند.
در خط هافبک استقلال چطور؟
آن طرف هم جباری و نکونام حضور دارند. بازیکنانی که هر مربی آرزو دارد آن‌ها را داشته باشد. من واقعا دوست دارم این بازیکن‌ها در بازی فردا سطح بازی‌شان را به نمایش بگذارند و این بازی را تبدیل به یک مسابقه به‌یادماندنی و کلاسیک کنند. چیزی که فوتبال ما به آن احتیاج دارد.
در فاز دفاع و حمله کدام تیم برتری دارد؟
خط دفاع سپاهان با آن کیفیتی که از خود نشان داده است به احتمال زیاد استقلال را صاحب موقعیت‌های زیادی می‌کند اما در بخش تهاجمی سپاهان قابلیت‌هایی دارد که بر‌تر از استقلال است ولی در کل به خاطر نوع دفاع سپاهان احتمال این‌که در این بازی موقعیت‌ها کمتر باشد هست.
نتیجه چه خواهد بود؟
نتیجه این بازی در تقابل هافبک‌ها رقم می‌خورد اما نه به معنای کامل و مطلق. به هر حال چیزی که هست استقلال در داخل خانه بازی می‌کند و می‌تواند برگ برنده آن‌ها همین موضوع باشد.

مصاحبه به نقل از سایت گل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد